رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس 1 - 0 ساسولو ؛ یوونتوس 0 - 1 میلان

یوونتوس 1 - 0 ساسولو ؛ یوونتوس 0 - 1 میلان

دیدار اول تورنمنت سه جانبه بین تیم های یوونتوس و میلان برگزار شد و بانوی پیر در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشت، اما موفق ظاهر نشد و با یک گل مغلوب میلان شد.

یوونتوس در دیدار مقابل میلان با مربیگری الگری و با ترکیب استوراری، لختشتاینر، بونوچی، اوگبونا، اورا، ویدال، پیرلو، پوگبا، مارکیزیو، توز و جووینکو به میدان رفته است.


نمایش خوب ویدال در این مسابقه از نکات جالب توجه این بازی بوده و او یکی از بهترین بازیکنان یووه در این دیدار بوده است.

در حالی که 25 دقیقه از زمان بازی سپرده شده، یوونتوسی ها سه موقعیت گلزنی و میلانی ها یک موقعیت را از دست داده اند و نمایش بانوی پیر برتر از تیم میلانی بوده است.

خشونت بازیکنان تیم میلان در دقایق میانی نیمه اول بسیار بالا گرفت و چندین بار بازیکنان یوونتوس را با حرکاتی خشن به زمین زدند.

هوندا بازیکن ژاپنی تیم میلان در سی ام دقیقه از بازی موفق شد با ضربه ای دیدنی دروازه ی استوراری را باز کند. تعلل مدافعان کناری و میانی یوونتوس در این صحنه دلیل اصلی این گل بود.

یوونتوسی ها تا قبل از دریافت گل نمایش بهتری داشتند اما بعد از آن در بسیاری از صحنه ها عجول و ناهاهنگ ظاهر شدند. در نهایت بانوی پیر بازی اول را با شکست به اتمام رساند و اکنون در دیدار بعدی به مصاف ساسولو خواهد رفت.

طبق اخبار " اسپورت مدیاست " جانلوئیجی بوفون ، دروازه بان اصلی یوونتوس بدلیل مصدومیت جزئی در مچ پا و برای جلوگیری از مصدومیت شدید در ترکیب اصلی بیانکونری قرار نگرفته است .

بازیکنان یوونتوس خود را برای دیدار مقابل ساسولو آماده می کنند و الگری نفرات جدیدی را برای این بازی در نظر گرفته است.

یوونتوس با ترکیب روبینیو - رومولو - کیه لینی - کاسرس - په په - پادوین - اساموا - ویتاله - پریرا - ماتیلو - مارونه به میدان آمده است.

این مسابقه نسبت به دیدار قبلی از سرعت بالاتری برخوردار است و دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشته اند.

رومولو بازیکن جدید یوونتوس در این نیمه یکی از بهترین بازیکنان بوده و نمایش بسیار خوبی را از خود بر جای گذاشته است.

حرکات یوونتوس در این دیدار از کناره های زمین طراحی شده و بازیکنان کناری نقش پر رنگ تری را نسبت به سایر بازیکن دارند.

ساسولو در ضد حملات بسیار خطرناک ظاهر می شود و در چند صحنه به راحتی از خط دفاعی یوونتوس عبور کرده اما ضربات نهایی را با بی دقتی روانه ی دروازه کرده اند و در یک صحنه روبینیو ناجی دروازه شده است.

در سی و هفتمین دقیقه از بازی تیم یوونتوس بهترین موقعیت خود برای گلزنی را از دست داد و بازیکن یووه در چند قدمی دروازه، توپ را به دستان دروازه بان کوبید و یک دقیقه بعد سیمونه په په دروازه ی خالی را نزد و سایه ی توپ را به جای توپ شوت کرد.

پریرا بازیکن جدید یوونتوس که او هم یکی از خوبان یووه در این دیدار بود موفق شد در دقایق پایانی این دیدار دروازه ی ساسولو را باز کند تا بانوی پیر بعد از 88 دقیقه در این مسابقات موفق به گلزنی شود. در نهایت بانوی پیر این مسابقه را با یک گل به سود خود به پایان برد.


در آخرین دیدار نیز تیم میلان موفق شد با دو گل ژرمی منز و استفان الشعراوی از سد ساسولو عبور کرده و در مجموع با 2 پیروزی به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا کند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: